Skjutdörrsbeslag Porta i Black-Edition

Porta-serien från Hawa imponerar med sin indistruella design för skjutdörrspartier och rumsavdelare. Det har länge efterfrågats en svart modell som smälter in i dagens trender. Nu är den äntligen här!

Skjutdörrsbeslag Porta Black Edition

Skjutdörrsbeslag Porta kännetecknas av sin minimala uppbyggnadshöjd där hängrullarna döljs av den slimmade täckprofilen. Beslagen monteras mycket enkelt med endast få ingrepp på skjutdörren. Bärskenan som dörren rullar i, monteras på väggen eller i taket. När monteringen är klar uppnås en fantastisk mjuk gång med integrerad dämpning.

Nu finns Porta-serien i trendfärgen svart som alla inredningsdesigner och arkitekter har väntat på. Då beslagen finns till glas- och trädörrar upp till 100 kg, passar serien perfekt i offentliga miljöer där det finns krav på hög kvalitet och lång livslängd.

Joakim Andersson på Hawa Sliding Solutions är ansvarig för den svenska marknaden. Han har ett tätt samarbete med Theofils som är Sveriges största återförsäljare av Hawa-produkter.

– Jag och säljarna på Theofils gör gärna gemensamma besök hos kunder för att visa beslagens fina funktion säger Joakim. Skjutdörrsbeslag är enklare än vad man tror, men det kan krävas att få se det i verkligheten fortsätter han.

Theofils erbjuder ett brett sortiment av skjutdörrsbeslag för olika ändamål, och samarbetet med Hawa är en viktig länk i kedjan av vår breda produktportfölj med starka varumärken.

Läs mer eller beställ Porta här»

Hawa porta black Edition